I just can't, I just can't ignore this feeling

Godmorgon!
la mig och såg en film igår kväll som gick på tv, Eight Below!
ruggigt bra film, och jag höll på att fälla en tår eller två.
efteråt ringde jag liinus, och låg och prata med honom till 12 ungefär :)
sen somnade jag ganska bums!

skolan idag då ser jag inte det minsta fram emot, 
två eller tre timmars långt jävla hål, men fyfan va kul!
ska kolla bussar, kanske far hem mellan.
hade det inte varit för den dära jävla val-informationen så skulle jag aldrig
ha stanna, men antar att jag borda anstränga mig nu?

nu äre tandborsten som gäller.
puss.


jag tycker inte om dom långa hålen..fast sovmorgon nästan varje dag (Y)

Kommentarer
Postat av: mimmi

vilken linje går du? :)

2009-12-18 @ 17:27:41

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0