I love you from the bottem of my heart.

Hejhallå!
Som ni säkert förstår så är jag i lule ;)

gårdagen var iaf lika lugn och trevlig som vanligt!
vi hade tänkt fara till norrfjärden som många andra ggr, men kom fram till
att det nästan hade blivit att fara dit och bara vända och komma hem igen.
så vi sparade det.
istället tog vi en promenad till willys och sen spelat och sett filmer!
där kring halv 1 började vi se en film som heter Hangcock, fast jag lyckades
somna i början av filmen, och sov tills den nästan var slut, vilket kankse var
två timmar senare, kändes som det iaf.
så ni kan ju gissa vem som inte kunde somna när vi gick och la oss senare ;)
4 titta jag sista gången på klockan - lyckat!

vaknade imorse halv 12, men steg it upp förns 12. åsså har vi mest suttit
vid datorn, tills det var middags dags då vandrade vi in till stan och åt middag
baan thai, mysfaktor på hög nivå!
nu har han farit in till bergnäset för att var med kompisarna åså, så jag passar
på att sitta här lite, sen hade jag tänkt slå på en film och titta och kanske ta mig en
liten powernap, annars kommer jag väl somna till kvällens film igen ;)

vi hörs en annan gång,
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0