I love you more than all that's on the planet

hejhallå!
då vare slut med skolan, sovmorgonen imorse var kanon,
dagen blev inte alls lika jobbig eller nå!
jag och jossan jobbade som små vesslor på småföretagandet, helt galet!
så nu är vi klara med det mesta, och dessutom hann jag med 3 bussen!

har nyss ringt och bokat tid för klippning, var tänkt att jag skulle klippa mig
hos systers kompis, men det blev alltid så tjorvigt,
och jag håller tamefan på att få panik, mitt hår är så otroligt nött!
och jag vill ju spara till långt hår, och nu kommer jag måsta klippa bort rätt
så mycket, that sucks!
men nu äre iaf bokat, så på måndag då jävlar, är bara att hålla ut tills dess :)

tänkte slå på lite julmusik nu, sen slå in några julklappar som är oinslagna!
är hundvakt resten av kvällen, så det blir väl att passa dom två tussarna också.

vi hörs senare.
hejsansvejsan.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0