I wanna spend my nights and days between your arms

hejhallå!
Jag blev kvar hos linus ett tag,
vi började se en film som hette the rundown eller någon sånt,
sen så packade jag och han for iväg till bergnäset och jag tog såsmåningom
bussen hem som gick 19,10!

så nu är jag hemma och det är tomt, har ju varit med honom i nästan 1½ vecka!
och som att det kommer bli tomt att sova utan honom, hela lovet hittils har jag
vaknat brevid honom.. buhu.
men det ska nog gå bra.
för ev. imorgon så kommer han hit åsså ska vi kanske på stan lite åså,
och om inte det blir så far jag ändå tillbaka dit på torsdag så :D
hela lovet med min underbaja pjins ♥

sitter iaf just nu och kikar på nån present till honom, han fyller år om 9 dar :o
och jag har iiiiingen aning om vad jag ska köpa, inte ens en liiiten aning.
så jag ska kika vidare,
sen vänta på att han ska se en film klar så jag kan prata lite med honom :)

vi hörs
tjingtjong.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0