It's like catching lightning the chances of finding, someone like you ♥

Hej!
Hemma från staden, bytte linus halsband mot ett kortare,
köpte även en mascara sen gick jag runt och tittade på presenter till linus,
och nu äre klart. ska bara fara in till stan och köpa den!
mötte också upp papsen och lämnade in min thomas sabo belock som har
gått sönder, så snart blire en ny fin en!
sen blev det även en macka på röda lyktan.

när jag kom hem stupade jag i sängen, trött tjej här alltså.
pratade nyss med linus också, han kom ju inte hit eftersom det blev en
ganska så sen kväll för honom, så då blire att fara dit img istället!

så jag tänkte hoppa i duschen och få i mig lite värme sen ta på mig dom
varmaste kläderna jag har och hämta en loka sen bänka mig här och
se OTH, har bara sett något avsnitt här och där, nu tänkte jag ladda hem
och börja från start, låter helt lysande :)

vi hörs vid ett senare tillfället.
puss.



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0