Life is what you make it

hejhallå!
nu kommer jag igång igen med inläggen.

det blev inte så mycket av dagen, vi såg en film - inte så ovanligt ;)
denna gång vare iaf sex days seven nights!
den var bra :)
fast linus han somnade.
sen började han kittla mig och jag vet inte hur eller vad som hände
men mitt huvud flög iaf in i stenjävlahårda väggen, det bara blixtra framför
ögonen, obehagligt somfan.. och ont gjorde det också!
så linus bädda ner mig i soffan och kom med både fika och dricka och alltmöjligt,
haha.
han är bara för söt

sen kring 8 så for han till bergnäset, så jag klädde på mig och
tog mig en promenad till willys för att handla lite gott för kvällen,
och lite grejjer linus mamma ville ha därifrån.
så jag kom hem för ett tag sen, eller kanske en timma sen,
och nu sitter jag här och smaskar på godiset jag köpte och väntar på
att linus ska komma hem, ska han hinna med godiset så borda han komma snart ;)
hehe.

ska sätta mig och se lite tv nu tänkte jag.
vi hörs.
h e j d å




Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0