Look deep into yourself before you blame all others

Godmorgon!
min tidiga kväll som jag hade tänkt igår, blev inte av.
la mig men kunde aldrig somna, det var inge bra på tv heller.
kring halv 12 så fick jag ett sms av linus att han var hemma och att jag kunde
ringa om jag var vaken, vilket jag då var så de var klart jag gjorde det :)
låg och prata och skratta med honom till ungefär 12!
men jag kunde inte somna för de då.
nae, utan en halvtimma senare tror jag nog att jag somnade, de var då sista
gången jag tittade på klockan!

otroligt skönt vare iaf med sovmorgon imorse, steg upp samma tid som igår!
jag och meya gjorde frukost till mig, hon var med på allt jag gjorde,
och nu ska jag bara fixa de sista innan jag vandrar vidare till bussen!
mördartorsdag idag också, men jag hade ju en lektion mindre,
så förhoppningsvis bliren inte så jobbigt.
puss!


hahaha!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0