man ska kunna gå igenom både med och motgångar.

Hejhopp!
gårdagen blev riktigt trevlig den också, som alla andra!
jag, viktoria och jocke satt och slog in juleklappar,
och senare framemot kvällen gick vi ner till bastun för att basta fast dock så
stod jag över just bastningen!
sen blev det pingismatcher, blodig match mellan syskonen skoglund säger
jag bara ;) haha.
senare på kvällen blev det film!
och efter det blev det att hoppa vidare till sängen, och blev en hyffsat sen kväll
tror den blev halv 3.

men duktig som jag är så steg jag ändå upp kring 7 imorse, hör och häpna!
då blev det att göra sig klar för att ta bussen hemåt, mötte upp mamma i
dörren och hon hade packat lite saker till mig och sen så skjutsade hon mig
till skolan där jag mötte upp jossan, vi valde att se Polar Express.
fick oss en mycket trevlig stund, känns som att det var länge sen vi träffades.
vi smög iväg lite tidigare för att jag skulle hinna med en buss,
så jonte skjutsade mig dit, tacktack! och i bilen så öppnade jag min
juleklapp jag fick utav jossan! :D tack för de din lilla söta busunge! :D <3

tog iaf bussen tillbaka kvart i 11, och då åkte jag direkt till linus igen.
och kom hit och möttes av en sovande pojk, så jag la mig och vilade lite till!
annars har dagen varit lugn, vi har varit på stan med victoria och jocke,
och bara haft roligt, nu sitter vi hära och väntar på middag.
min mage kurrar snart ihjäl sig ;) hehe.

vi hörs senare.
puss!


Kommentarer
Postat av: sofiaw

söta ni är! ;) haha

2009-12-22 @ 18:48:13
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0