Merry Christmas!

Godmorgon.
Och GOD JUL på er, nu känns det iaf som julafton även fast jag inte riktigt har
den dära julkänslan som man brukar ha! :)

det blev en sen kväll för mig igår, jag var alldeles för pigg och svammlade på
här vid datorn, sen när jag gick upp och skulle lägga mig så kunde jag inte
hålla mig från att öppna paket jag fick av linus och dom (a)
så med spänning öppnade jag det, och det var en parfym som luktade
hur gott som helst, och även body gelé och hud lotion!
satt som handen i handsken :)

senare när jag somnade så tror jag klockan stod på halv 4.
men pigg och vaken var jag när jag vaknade kl 10 imorse,
men steg inte upp förns halv 12, så då öppnade jag ett paket som var utanför
min dörr, men lite godis, en tomte och ett armband! :)

gick ner åsså har vi tagit massa kort på meya i en tomtedräkt,
och nu ska jag hoppa i duschen sen göra mig klar,
känns som att klockan är mycket!

vi hörs senare.




Kommentarer
Postat av: Corran

Hahah så sjukligt söt!

2009-12-24 @ 13:09:45
URL: http://ceriksson.webblogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0