my heart belongs to you!

Hej!
måste tänka på när jag skrev sist?
tror det var i förrgår va, så då kan jag ta lite kort om gårdagen!

vi vaknade någongång, kring 11 tror jag? städade som två illrar överallt,
riktigt fint blev det ;) och det fick han pengar för också, så det var värt det.
sen så såg vi film åså, visserligen mest jag eftersom han somnade. haha!
frammot kvällen gick vi ut och gjorde ingenting, slutade med att jag fick
ner honom i snön en gång (!!)
dessvärre for jag ner två, + en gång ner i
en slaskvattenpöl, då mina vänner for mitt humör ner på botten
humöret vände dock ganska snabbt igen, och vi satte oss och såg alpha dog
eller nått sånt på tv, medans han spelade lite också, sen gick vi och la oss
kring 11 för att ingen orkade fortsätta se filmen, så då låg vi och pratade
och lite sånt! åsså somnade vi runt halv 1 skulle jag tro :)

vaknade inatt kring 5 av att han stiger upp och vandrar och har sig somvanligt,
fast dock somnade jag om ganska snabbt, och vaknade sen halv 8 igen!
linus gick iväg strax före 8 så jag låste åså efter mig och gick sen till bussen halv 9.
halvsov i bussen fram till antnäs då vi var tvugna att byta av nån konstig anledning.
sen halvsov jag resten av vägen.

nu ska jag återgå till lektionen - datakunskap.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0