now you're standing alone wonder why did you fail

Godkväll!
det blev juleklapps inslagning, och inte heller har jag tagit mig nån powernap,
jag är nästan värd en applåd!
istället har jag mest suttit här, gjort en till startsida till hemsidan ;)
och även hållt koll på två svarta tussar, men nu äre bara en kvar!
sen blev det en lång varm dusch!
och nu har jag just plattat klart håret, är kul att ha plattat hår nu näre har blivit
långt, även fast det är nött.. förhoppningsvis syns det inte lika mkt!

nu tänkte jag ringa linusponken och prata lite med honom, för att sedan
lägga mig i sängen och glo lite tv!
ingen sovmorgon imorgon inte, även fast jag frågade lena så snällt om våran
lektion kunde utgå.. men de blir nästa fredag istället! :D jag klagar inte!

vi hörs imorgon bitti gott folk!
puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0