Once a failor, always a retard

Godmorgon!
jag hittade ingen present till linus igår, så istället pysslade jag med kameran
jag fick i julklapp :)

sen gick jag och la mig kring 2, men låg vaken till halv 4 för att linus skulle
få spela klart, ibland är man bara för snäll ;) hah.
så då prata jag lite med honom, sen så skulle han fortsätta spela så då
somnade jag ganska snabbt, och vaknar igen halv 6 av att han ringer och
inte kan somna, så då låg vi och prata lite mer! haha.
sen hade jag lite svårare att somna om, men sov iaf till 1!
bra jobbat.


nu sitter jag här i mjukiskläderna och håret överallt och ska fara in till stan
på ett liiitet tag och byta linus halsband och köpa lite smått och gott,
så måste nog gå och hämta andra kläder nu.  

hörs då jag kommit hem.
tjingeling.


den nye :)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0