that picture of everything I ever dreamed

hejhopp gummisnopp!
sov som en stock i bussen, och nu sitter jag på näthandeln och gör
ingenting, är typ klar med min hemsida, tror jag?
jag vet inte ens om man kan bli klar.

efter den hära lektionen är det turism och sen är det info och layout prov,
tror att jag kan det, så förhoppningsivs kommer det att gå heelt utmärkt!
sen efter det så tror jag det är dax för information om dom individuella valen,
hoppas inte det håller på så länge.

efter skolan sen så far jag iaf vidare till lule och min lilla älskling,
sa bli kul, han ska till finland imorgon, så då passar jag på att fara dit idag ist.
tror det kommer bli en sjukt mysig kväll, det är trottsallt det vi brukar vara
bäst på!


nu ska jag kolla om det är nå annat jag kan göra.
förmodligen blir inte uppdateringen nå bra,
har nog ingen större lust att sitta vid datorn när jag är i lule ikväll.

så vi hörs innan jag far,
eller imorgon eller nå.
tjingeling.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0