that picture of everything I ever dreamed

Hejhoj!
vaknade imorse och klockan stod på 06,54!
fattade inte alls om klockan var 6 eller 7, så gick ner till mamma och frågade
vad klockan var för att vara säker, och det visade sig att klockan var 7..
så det fick bli bil till skolan, jag klagar inte!

matten fick vi reda på omproven vi gjorde igår, kärringen är ju tamefan
dum i huvudet, enligt henne måste man ha alla rätt på ett omprov på G-nivå?
själv hade jag 13/20. visst det hade kunnat vara bättre, men hon får ju tamefan
ge sig. Nej, hon tänker jag inte ha kvar, nån dag då jag är på riktigt dåligt humör
ska hon få se en arg julia, och ska då jävlar tala om för henne att jag inte har
tänkt ha kvar henne.

nåja, blev på lite bättre humör då vi senare hade praktisk marknadsföring,
och vi fick då reda på textningsproven, VG+ till mig där :D grreeeeeat!
hon sa också "du höjde dig så grymt mycket från lektionstid till provet!"
så hon var jätte nöjd, och likaså jag :)

sitter och har näthandel nu, och ska snart få reda på hur det gick där,
verkar vara tjorvigt.. men hoppas på bra resultat!
hörs senare.
hejsansvejsan


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0