The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall

Goddagens!
då är jag hemma från skolan och staden, visserligen för ett tag sen, men ändå!
kan inte annat än att säga att denna skoldag har varit onödigare än önödigast!
datakunskapen kom jag ju lite sent på, men det visade sig att jag inte hade
så mycket att göra där ändå.
dom tre sista lektionerna dvs. engelska - näthandel - svenska
satt jag bara av tiden på datorn, tror jag hann kolla varje sida säkert 10 ggr..
fyfan va onödigt, sånna gånger vill man bara fara hem.

i lite ilska vandrade jag senare in till stan med cornelia, våra vägar skilldes vid
gallerian, lämnade min väska där gick och kolla på några grejjer innan jag
gick vidare till hårstudion, otroligt skönt det var att få bort det nötta håret,
dock blev det lite kort eftersom det var så mkt som blev nött,
men jag får hålla ut med att ha kort ett litet tag, det växer ju :)
senare mötte jag upp pappsen på stan, och vi gick och åt middag, mysigt!
sen skjutsade han hem mig.

och nu sitter jag här och försöker fundera ut hur min vecka kommer se ut,
skönt men jobbigt att vara utan matten!
ska klura vidare.
hejsansvejsan så länge.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0