Things are always different then the way that it seems

Godkväll!
det blev en trevlig och enkel middag med mor,
sen har jag bara duschat och suttit här!
och pratat med lille linus förstoss :)
som planerna ser ut nu för imorgon så ska jag dit efter skolan,
så får vi se om vi stannar där, eller om vi far till norrfjärden!
jag håller tummarna för att planerna inte ändras ;)

sitter och smaskar på en marabou nu, har varit sugen på en hela veckan,
åsså köpte dom en åt mig när dom var och handlade idag, men när jag såg
den vart jag inte det minsta sugen, så nu äter jag egentligen bara för att den
bara ligger där så snällt (a) men hade tänkt försöka spara lite tills imorgon,
kommer förmodligen vara sugnare då ;) haha.

nu ska jag gå och borsta tänderna, packa och sen lägga mig och se scrubs!
om det inte redan har börjat?
spela roll.

puss'!


har kollat på gamla bilder ikväll också,
exempel - från sommaren 2008!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0