Together forever

Hej!
Ja, vad ska man säga om den hära uppdateringen då?
Haha.
Fast jag håller på att tappa bloggsuget känner jag.
Får väl se hur det slutar.

Helgen har varit jätte bra, vi har haft det jätte roligt.
I fredags så bastade jag linus och jocke sen blev det lite pingis spelande! :)

Lördag så började vi dagen med att strosa runt på stan och hade trevligt,
sen på kvällen blev det bio - avatar!
Riktigt bra film måste jag säga,
håller med det victoria sa: jag vill bli blå och flyga till pandora!
Så bra var den:)
Resten av kvällen spenderade vi med att spela kort!

Igår gjorde vi inte så mycket, dagen flög mest förbi,
victoria och jocke skulle fara hem, så dom packade mest,
men även där hann Vi med lite kortspel.
Dom for till flygplatsen kring halv 8 och tro mig det blev tomt när dom for..
Så resten av kvällen satt bara jag och linus och funderade på vad Vi skulle göra.
Slutade med att Vi såg filmen waterworld! Riktigt bra film även det:)

Dagens planer ser inte så stora ut,
var tänkt att Vi skulle till pite och gå lite snabbt på stan, men det blir inte!
Ev. Imorgon? Återstår att de.

nu känns det som att det är ett nog långt inlägg,
Vi hörs :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0