tusen tankar, flera drömmar, en verklighet

Godmorgon på er!
blev ett ganska långt samtal med linus igår, dock i två omgångar!
men kring halv 12 la jag på luren,
vände mig om och somnade ganska så snabbt!
och duktig som jag är så pallrade jag mig upp 10 i 6 imorse,
och har just fixat klart allting, och sitter och äter lite snabbfrukost!

planerna för dagen är iaf att som förra veckan att jag ska fara till lule efter
skolan, åsså får vi se om jag stannar, eller far hem med sällskap eller själv.
linus skulle iaf ringa om det händer något annat,
men alla grejjerna, dom har jag med mig till skolan för säkerthetskull ;) haha.
och dessutom håller jag tummarna för att det inte ska dyka upp nå annat!

nu måste jag gå och packa de sista, samt borsta tänderna.
vi ska på nå luciagrejs nu på morgonen, hoppas det är länge så man slipper
lite lektioner!

vi hörs senare.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0