When you're gone the pices of my heart are missing you

tjoho!
då var tisdagen avklarad!
gjorde bort matteprovet idag, och det gick bra!
så om inte kärringen tjurar ihop alldles för mycket nu, så klarar jag det ;)
vissa saker gick ju lite snett om jag säger så, men så kan de vara.

på draman ser vi iaf film nu, jultomten är far till alla barnen :)
mycket kul!
sen blev det att spriiiinga till bussen med johanna men vi hann, och nu sitter
jag här och är barnvakt åt två svarta söta golvmoppar!
hade först tänkt gå och ta mig en powernap, men ska nog slå på en film
istället, så kan jag sova tidigare ikväll!
dessutom sovmorgon imorgon eftersom jag gjorde matteprovet (y)
så jag ska väl inte klaga.

tjingeling!




Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0