You don’t know what you got till you missing it a lot

Godkväll!
då säger vi väl hejdå till det mesta på internet!
kvällen har varit lugn, tog mig en lite för lång powenap dock..
men jag håller tummarna för att jag ska somna nu ändå.
annars har jag bara suttit här och gjort våran hemsida till vårat "företag"
på skolan, dock äre ju bara en startsida.
var faktiskt riktigt kul!

nåja, sovmorgon imorgon också, tror jag ska ta en riktigt lång..
ända fram till halv 8, lät så grymt skönt!
hoppas på att dagen går snabbt, är så otroligt skolless!!
dessutom är det matteprov imorgon tror jag, får se om jag göre eller inte.
skulle vara skönt att göra det och klara det, då är jag ledig från alla mattelektioner
fram till jul ;) fast... då vare dedära om jag inte klarar det!

spela roll.
godnatt och sovgott.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0