You opened my eyes and you made me believe

hallå i stugan!
då var jag äntligen hemma från min korta dag, som känns så lång!
fick tillbaka våra matteprov idag, tror ni kärringen vill göra så jag klarar det ?
nejdå, tamefan alla jävla rätt förutom att jag tänker på ett annat sätt
när det gäller ekvationer, men fortfarande samma och rätt svar.
satan va less jag blir på hon.
ringde och avreagerade mig till mamma!

sen klockan 1 hade vi val-information.
blir nog ett svårt val - turism & resor eller handel och service!
turism lät mycket roligare..
vi får se hure blir, har ändå tills första februari på mig.

nu ska jag sätta mig och se en film och förhoppningsvis inte somna!
vi hörs
puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0