you're my only one.

goddag!
Dan före Dopparedan idag!
helt lysande.

behöver nog inte säga att gårdagskvällen också blev väldigt trevlig,
tror ni har lärt er det vid dehära laget.
trivs som fisken i vattent här, skulle kunna flytta hit ;) hah.
vi spelade kort med jocke och victoria, åt tårta som jocke hade köpt
och såg även film.
sen gjorde vi kväll kring 1, men varken jag eller linus kunde somna så vi låg
och pratade till halv 3 ungefär.

vaknade imorse kring 10, men halvsov framtill 12.
enligt linus har jag tydligen pratat i sömnen inatt och även smilat eller hur
man nu säger. haha.
annars har vi inte gjort mkt idag, tagit det lungt och just nu så ska linus bli klippt!

dagen annars kommer iaf lyda så att jag ska gå in till stan kring halv 4 och köpa
lite grejjer till min syster som hon ville att jag skulle göra, sen ska jag ta halv 5
bussen hem fixa lite packa, åja allt dedära.
sen så far jag in till stan och vidare till papsen där vi ska fira julafton ikväll :)
tror det kommer bli en toppen kväll.

så nu ska jag gå och vara lite med linus.
vi hörs ikväll eller något sådant.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0