You're on my mind, You're in my heart, It doesn't matter where we are.

Godkväll!
duktig som jag har varit så blev det ingen powernap,
utan istället satt jag och såg you me and dupree!
sen har jag inte gjort nå mer, duschat och bråkat med att försöka få tillbaka
min snelugg, men den är fortfarande för kort -.- damit!

tänkte gå upp nu och lägga mig i sängen och se lite tv bla. scrubs ;)
tror det börjar snart.
får inte prata nå med linus ikväll heller, han har gått skola från 2 och fram
till 11 ikväll. dom har nå julbordsgrejs i skolan, så han lagar nog mat för fullt!
och antar att han är gode trött när han kommer hem, haha!
så det blir tomt, men då får jag väl prata extra länge imorgon ;)

åsså vare ju de hära med sovmorgonen imorgon också, otroligt skönt!
så jag kommer ta halv 9 bussen, vilket betyder att jag kan stiga upp samma
tid som idag! wonderful.

vi hörs imorgon bitti.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0