you're the best

tjoho!
nu är jag tillbaka i pite igen, men är inte länge innan jag återvänder till lule igen!

linus och victoria följde med mig in till stan,
jag köpte de syster ville att jag skulle köpa åsså mötte vi upp jocke.
sen gick vi till busstationen och satt där tills min buss gick, sen pussade jag linus
hejdå, och kramade victoria och jocke!
fick mig även ett par ruggigt snygga skor av victora, helt sjukt snällt!
tack så otroligt mycket för dom!
bild kommer på dom senare.

sen när jag kom hem så blev det stress stress, hoppade i duschen och
gjorde mig senare klar, åsså skjutsade mamma mig till stan.
sitter iaf hos pappa nu och har just ätit julbord, fysjutton så gott!

blir nog en lång kväll här skulle jag tro,
men vi hörs väl då jag kommer hem om jag inte är sten död.
tjingeling!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0