A better world for you and me.

såja, nu är jag typ död ;p
hos farfar var det mycket trevligt,
träffade även min farbror som jag inte har träffat
på sådär typ jätte länge ;b hähä.
när jag kom hem så for jag dirr till stallet
och ut i snöstormen :) han gick faktiskt väldigt bra
orkade väl inte kämpa emot så mkt i allt snöande ;)
hah.
dock hittar han på att göra olika saker när han blir trött,
först började han med att typ stanna, men då fick han bara
springa mer, sen började han bocka,
och där lyckades han ju iförsig iaf få av mig ett par gånger,
men inte nu på länge ;)
och idag så hittade han på att han kan bara springa,
han blir jätte springig, och tung i munnen ;p hähä.
han är lite kul ;p
men han kommer inte kunna lyckas hålla på med de
så länge till nej ;)

somsagt så är jag extremt trött, och ska därför strax
gå och sova ;) sängen är extremt lockande .

så, så får det bli. pusss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0