Alla hjärtans-dag.

glömde ju förfan bort imorse
att det var alla hjärtans dag! (a)
ajjsing.
nåja, men jag kom som smått
på det då jag fick ett mms av daff
och ludde ! ;> bild där nere !
nu har jag iaf nästan just kommit
ut ur duschen och käkat plättar,
satan, det var gott :D känner sig
som ett litet barn när man får gegga
på där ;p höhö.

på näsvik gick det då bara bra,
blev inte att jag tog så jätte många
kort, mina fingrar höll på att frysa bort,
så..
men ska kanske med imorgon också,
så får väl se om de blir mer då ;>
ikväll ska jag iaf in till stan och träffa
min ena syster och pappa, kändes som
om de var på tiden kasnke? :)
trevligt trevligt!
så nu måst jag gå och göra mig klar :D

ha en bra alla <3-dag!
puss.

haha, gulligt värre ;D

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0