Alright.

jo, jag håller på att frysa ihjäl.
var ute med hästen ungefär en
timma med bara ridbyxor...
satan så kallt de var ;p efter
halv vägen hade låren domnat
bort typ, de bara stack i dom.
inte de minsta skönt !
så när jag äntligen kom hem
igen så satt jag och värmde mig
i sadelkammaren och tog på
min täckbyxor osv ! sköntskönt.
men pysslade jag bara på lite grann,
och började om att frysa ;p ridningen
gick iaf jätte bra, red ju för jossan som
sagt igår, och då visade hon och förklarade
hur jag skulle rida honom på bästa sätt,
så jag gjorde mitt bästa idag för att
göra exakt som hon sa, och visst gick de
bättre (y) :))
nu ska jag alldeles strax hoppa i en
varm dusch, de behövs verkligen ;>
puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0