And even in my dreams I wanna be kissing your lips.

nationella gick ändå rätt bra
tror jag, hann dock it den sista
frågan ;s, eller jag hann skriva
lite, men it som jag ville -.-
men i överlag gick det nog rätt
bra ändå, lät som så sen när
vi gick i genom hur man kunde
svara osvosv :)
då vare uppsatsen på torsdag,
den känns ännu värre..
och de som är på fredag känns
värst !!!

vi ska redovisa muntligt framför

klassen om våran barndom?

fyfan. de värsta som någonsin

har hänt på engelskan  på 9 år!

de om någe är jag nervös för !

dock gick de rätt bra på engelska

provet som var förra veckan,

G+ på gramatiken (4 poänd ifrån vg :O )

G på texten

G+ på glosorna (3st ifrån alla rätt :O )

sjukt nöjd ändå, annika var typ
chockad över mina resultat ;) hah,
de var kul.
så äre, nu ska jag strax hoppa i
duschen, sen bara mysa på, borda
skriva lite engelska osv, men de
tror jag faktiskt inte att jag orkar xd.
pusss




Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0