Att gå och vänta på dig ständigt blev en plåga för båda.

go´morron.-
tog lite sovmorgon imorse, skönt somfan
vare, steg upp 20 över 8 :D annars brukar
jag stiga upp strax före 7 ;p tärt.
onsdag idag då iaf, inte en av dom jobbigaste
dagarna iaf (y) har dessutom slöjd, så de
taggar jag för, inte för att det är kul, mer
bara för att jag vill få VG där ;p hähä.
efter skolan ska jag hem och plugga som en
annan liten jävla häst, har jag tänkt iaf..
och jag ska försöka också.
men de är segt att plugga so, jag somnar bara ;>
men jag får väl göra mitt bästa.
men borda jag ta hem matten också, prov imorgon,
och jag fattar inte allt som kommer på provet.
sen borda jag ta hem engelskan också, så jag
kan skriva klart den dära uppsatsen.
engelska fördjupningen orkar jag då fan it
tänka på nu, den får jag ta och plugga på en
annan vecka ;>
mja, somsagt så äre mkt plugg, och grejs som
ska hem ;p. dock ska jag ha en stallfri dag,
så jag får de hära pluggandet gjort ;)
så äre, nu ska jag borsta tänderna, sen såsmått
börja dra mig mot porsnässkolan.

take care.

pusstjiing

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0