För det e jätte svårt med bara ord beskriva dom känslorna.

hejhå ! ;>
ska strax gå upp och se tv tror jag, håller bara på att skicka
nå bilder till jossan, och dom blir då tamefan aldrig klara ;P
hähä.
så efter de blire sängen diiiirr! :D
de är fan bara tre dar kvar snart till lovet och ni anar inte hur
mkt jag längtar, helt galet. och för de andra kankse ni inte bryr
er heller, men de ger jag fan i :)
gårkvällen spenderades ganska mkt med att smsa med sofia,
hon mobbar mig forfarande för att jag inte kan mitt lösenord, och
att jag har dåligt minne... hahaha ;D
hon ska iaf sova hos mig på freedag (y) trevligttrevligt!
bra början på lovet, heeelt klart ! :)

och för det andra så har jag utvecklingssamtal imorgon :O
shiit. nervöst.
eller egentligen tror jag inte de är så farligt..
men man vet aldrig, farorna kan lura runt hörnet ;) hähä.
föhoppningsvis kommer jag hem hel iaf :)

nu ska jag fortsätta skicka bilderna, sen sova ;D me like.
I like you to btw.

sött.
pussssss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0