I always say how I don't need you

.. But it's always gonna come right back to this.

dagen började med att jag
försov mig, vaknade 07,50
och förstod it riktigt först vad
klockan var, så jag var tvungen
kolla flera ggr, innan jag flög
upp ur sängen, vilket gjorde
att jag blev extremt yr ;p haha.
men jag hann iaf göra mig klar
och käka lite innan jag var tvungen
åka till skolan ;b
skoldagen har gått rätt bra, dom
hade alla <3-dag pyssel, och
jag fick 6 stycken kort ;) av;
pontus&rägger, linus, peter
marcus, jocke och ett till från
pontus! tacktack. hah ;p
dock gav jag inte bort ett enda (a)
tihi. jag hade faktiskt tänkt ge ett
till valrossen min, för jag fick ett
godjul kort av hon, men it fan ska
ni väl tro att hon var på skolan,
nejnej ! så de blev inge av de :(
på söjden så har jag börjat göra
en baby-pyjamas (y) sjukt sött.
förhoppningsvis så kommer jag
inte behöva använda den förns
ett x-antal år, höhö.
men alltid kul att göra osv ;)
nåja, stallet osv på ett tag,
puss

Kommentarer
Postat av: Frida

NÅÅÅÅ! nu vart jag rörd :(

2009-02-11 @ 20:14:46
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0