I don't wanna feel the way that I do, I just wanna be right here with you

morron :)
ja de förra inlägget blev ju som de blev?
båda var extremt trötta, och jag tror nästan vi rev hela mitt rum ;)
men värt vare, för de var länge sen jag skratta såhär mkt! :)
nu har iaf sofia nästan nyss farit hem, hon och några till skulle fara
ut och köra skoter osv så :)
vad jag själv ska göra vet jag it.
skulle kanske ha följt med jossan på hennes träning, men de är försent nu ;>
så jag kanske går och sover. men jag vill se Kung fu panda, men den är ju här
på datorn, och jag vill ligga i sängen -.- typiskt.
jag har en jävla massa bilder att lägga in också ;)
så är det iaf !
så nu måste jag bestämma mig, annars blir de tokigt.
hähä.
spela roll,
ha en bra morgon ;>

puss/j.



jag vet att jag inte ska tänka negativt,
jag har lovat mig själv det.
jag ska vara positiv och göra det bästa
av situationen, och sen kan jag bara hoppas,
hoppas att det som är blir något,
och det som blir något stannar kvar!
jag mår så bra när jag är med dig..
(´`v´`)
v

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0