I dream about you all the time.

tjaaah:)
då var dagen klar, och kvällen närmar sig.
i stan lyckades jag handla upp nästan hela barnbidraget (y)
hejja julia :)
men jag köpte iaf: en kofta, en par shortsbyxor typ (svårt att förklara)
armband, mascara, strumpbyxor, platttångsspray osvosv.
ja inte så intressant att veta, men spela roll :) 
när jag kom hem från stan for jag dirr till stallet, och gjorde allt klart där, 
gick däremot inge bra att rida, de blåste somfan,
och han bara blåste upp sig som en annan hingst, och var som ett järnspett,
så när jag väl hade lugnat ner honom gick vi hem :)
så då nattade jag honom och började min vandring hemmåt
eftersom mamma och dom var borta ;>
och när jag hade kommit nästan halvvägs, så fick jag ettt sms av jossan,
där hon fråga om jag kunde ta in harry och natta honom, och snäll som jag är
så vände jag om och gick tillbaka till stallet och  nattande honom också,
och sen fortsatte jag min vandring ;) hähä.
moootion.

nu har jag nyss kommit ut från duschen, och funderar om jag ork
fara till sandy's ådoms fest eller inte, marie vill fara dit hur mkt som hellt ;)
men hon vill it fara själv, så jag funderar på att följa med henne ett liiiitet tag,
är ändå trött som en get, så kommer it orka vara där nå länge :)
så nu kankse jag ska börja göra mig iordning?
kändes möööört :p
hähä.

pussss ;))


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0