I dreamed I was missing.

jag somna somsagt efter jag hade skrivit .
skönt vare iaf, vakna halv 2 (y)
kanske vare för att jag och sofia somna typ 4,
och vakna 9? ;)) hähä.
värt.
iaf så när jag steg upp stod mig hår åt alla håll,
och jag skojjar fan inte, fan va jag börja skratta
när jag kolla mig i spegeln ! jag våga faktiskt kolla
mig i en spegel fastän vi såg "mirrors" igår, huvva :S
uschusch.
haha :)
efter jag hade vaknat till lite osv for jag till stallet, och
dit kom jossan efter ett tag, jag skulle rida för henne ;>
men när vi var på planen vare några andra som hoppade
så vi tog de lugnt, sen när dom var klara bestämde vi oss
för att också hoppa :) han var lite väl hoppig i början, och
ganska extremt taggad ;p
men i slutet gick det jätte bra, han hoppa mkt finare, och mer
kontrolerat :) vi slutade på 85cm ! duktig häst :)
bilder kommer tror jag, om de blev nån bra ;)
sen mockade jag och han fick stå inne för han var jätte svettig,
och har en förbannad jävla päls, och då kan jag inte släppa ut
honom, så ja. han får en lång natt inne.
och nu sitter jag här och har just ätit tacoooos (y)
och ska strax hoppa in i duschen, och sen göra en hårinpackning,
skönt! ;> sen blire nog bara film osv, jagvetit?
hör av er,
pussss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0