I got a surprise for you.

hallå, kändes helt knäppt att inte skriva blogg imorse ;p
hähä.
sov som sagt hos jossan, men de blev inte mkt sova för mig
inte..brukar bli så.
iaf så steg jag upp kl 6, obeservera KLOCKAN 6 :O otroligt.
iaf så sminkade vi oss lite snabbt, sen for vi till skolan strax
efter sju, för vi skulle vara där halv 8, och vi hade ganska mkt
att plocka ut ur bilen.. för de var så att vi genomförde våran
hemlis.. och frida som har varit så nyfiken var såklart inte där ;/
hehu.
iaf så äre så att våran hemlis består av att vi har bakad semlor
till hela skoooolan, och rektorn har köpt dom utav oss, så vi kan
tjäna ihop pengar till klassresan, men de är bara vi som har vetat
om de ;> så vi har bakar 330 semlor på 9 timmar, varav 260 skulle
till skolan !! ;o
och i vårat pris som vi gav till rektorn ingick mandelmassa, grädde
och saft, och det gick hem hos henne, och nu har vi gjort så att
klasskassan är 2000 :- rikare ;) dedu.
men tyvärr så var inte frida där.. men de gick ändå, och de uppskattades
av alla klasser, och framförallt lärarna, och hk lärarna tycker vi är otroliga ;)
hähä, betygshöjning dirr eller hur? ;) hoppas.
så, så äre iaf, och tro mig det har varit svårt att inte kunna berätta nå (A)
men jag har hållit mig, och tro mig, jag gör nog it om ngt just sånthära nån
mer gång ;p
fast iförsig så väntar examen snart, vad fixar vi då?.
;))

pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

pappa älsk dä.

2009-02-24 @ 16:56:29
Postat av: Frida

mäh :( typiskt.

2009-02-24 @ 17:27:50
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0