I kept my fingers crossed.

hah, mkt jag har att göra
när jag sitter och bloggar
på lektionerna ;p eller så
inte.
dagen har varit lika seg
som alla andra tisdagar
är! på so'n såg vi en film
om Auschwitz, väldigt kul
att se, fast dock mkt hemsk
och äcklig..på svenskan
fortsatte vi med muntligt
nationella ;> mkt svårare
idag än vad de var igår,
så idag sa jag ännu mindre,
ajjabajja !
efter skolan for jag hem och
käka lite snabbt sen vidare
till stallet, och där kom jag
hem ifrån nu ! busen var jätte
fin, det är han väldigt ofta,
men idag var han sådär extra
fin :) kulkul.
egentligen hade jag tänkt fara
in till stan nu ikv och se bio m.
våran so- lärare och klassen +
9B, men de kändes som om
det skulle bli så stressigt, så
jag hoppa över de ;>
filmen vi skulle se var iaf
valkyria, vet inte om den är bra?
nåja, spela roll, nu ska jag duscha
och sätta i en hårinpackning ;)
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0