I use to look the other way.

då var dagen över..
nationella gick ändå rätt
bra tror jag, men fysatan
va de kröp i benen innan
vi fick en liten rast. shit ;p
skrev iaf en debatt typ.
annars har dagen bara
smugit på ;b
nu är jag egentligen jätte
trött och borda sova, men
jag måste fixa klart för
engelskan imorgon, fyfan,
jag kommer typ spy innan
lektionen.. uuusch !
men jag ska iaf leta lite kort
på när jag var liten osv som
jag kan skicka runt i klassen
så tittar dom inte bara på när
jag pratar -.- haha ;)
så äre. äntligen helg imorgon
också, som jag har längtat ;>
hade pratat med sofia om att
jag skulle komma till henne,
men då hade hon fått feber ;s
äsch då ! så de får bli en annan
gång ;p
så äre, nu ska jag göra klart
så jag får gå och sova ;D
puss.

jag när jag var tjock och liten :)


Kommentarer
Postat av: Ludde ;)

"Var tjock" DU ÄR TJOCK:D

2009-02-08 @ 22:26:33

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0