I wanna spend my nights and days between your arms.

I thinking of you every minute..

go´morron !
jag somna halv 11 går, och tro mig, det var hur skönt som hellst ! :D
men de första frida hånar mig för när jag loggar in på msn är;
ska du skriva blogg nu, som du alltid gör 5 i 8 !
och ja, iförsig så har hon sant, för jag skriver jämt typ då (a)
åh, men hon ska inte mobba mig för de :D
för jag fick henne att skriva blogg, och där stod det att jag skulle gå till
skolan i snöstorm, puuh, de trodde hon va ;) jag åker jämt bil !
så där fick hon ;>

veckan iveckan tror jag blir ganska lugn ändå?
vi har inga prov, och så mkt läxor kan vi väl ändå inte få ;>
hästen ska ridas intensivt hela veckan,
jag vill fara till svensbyn nån dag, får väl se om de går (a)
och på fredag ska jag vara med sofia tror jag :D

sen äre äntligt lov, fyfan va nice !
väntar längtande på den veckan ;)

nu måste jag rusa ;p
pussss


Kommentarer
Postat av: sofia

på fredag kan inte jag sova hos dig för annars måste jag typ hem tidaigt för pappa skulle typ bort eller nå så då kan dom inte hämta?

2009-02-23 @ 18:34:06
URL: http://ssofiaborg.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0