I’ll always be there for you.

go kväll folket :)
dagen har ändå vatt rätt bra :)
jag och frida har haft krig ett x-antal ggr på skolan ;)
hon tog nån bild på mig på lektionen, de resulterade att jag tog hennes mobil
och sprang genom hela skolan in på en toalett med henne bakom mig ;)
men jävlar att jag lyckades radera den (y) stolt.
sen har vi haft lite småandra krig också :p de är alltid kul ;)
vi är duktiga på att göra så att vi klarar oss igenom dom hårda skoldagarna ;>
på mentorssamlingen pratade vi om vars vi ska fara på klassresa, åsså
om matstrejken, vi ska börja veckan efter lovet, YEY ;) fett kul assssså ;) hähä.
efter skolan for jag hem och sen vidare till stallet efter ett tag,
hästen var mkt fin, och jobbade på brabra (y)
sen for jag hem och har pratat med jossan i telflonen,
och svammlat på med sofia på sms ;D samtidigt som jag har sett lite av Sex And The City filmen ;p
har dock fortfarande inte sett klart den ;) hähä.
nu ska jag strax vandra uppåt och platta håret :)
har fått upp mina rullgardiner ikv också, Ä N T L I G E N ! ! :D
blir ju förfan ljust typ halv 6, och då vaknar jag och kan inte somna om -.-
sovmorgon imorogn för de andra till de tredje, skönt ;D
kan jag alltid sova lite längre ;)
som inte vissa andra kan.. få se vad heter dom?...sofia och frida kanske ;))
hahaha, dock håller dom på med en hemlis, som inte jag får veta vad de är,
de om någe är irriterande :@ blä på er ;)..

tack för mig.
och sov gott ;)
pusssss

Kommentarer
Postat av: Frida

tyck om dä mä! :D

2009-02-26 @ 23:04:17
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: sofia w

hahahah,en nyfiken julia kanske ? ;p

2009-02-27 @ 19:07:38
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0