I'm so happy when I see, that you are smiling back at me.

såja, då är jag typ död, och ska snart gå och sova :)
kvällen har varit toppen, kunde nog inte bli bättre ;>
började med att jag iaf for till sofia som i föregående inlägg :)
men vi for iaf till svensbyn, och var med martin och pontus,
och vi har sett film och enbart myst på typ? ;)
hÄärligt !
och jag fick en jääääätte stor fjärrkontroll av martin :D
kände mig som ett barn när den får en klubba typ,
men den är sjukt läcker ;D
bild nedan.

sofia tog lite bilder ikv också, men jag vet it hur dom blev,
de lä nog visa sig senare isf :D

när jag kom hem fick jag iaf besök av daff, ludde, sandy och öhmpi :)
men ja orkade inte vara med dom så länge, för jag vill sova ;>
häh.

så nu ska jag typ göra de :)
sov gott ! ;>
puss

DEN ÄR GRYM :D


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0