it´s my life, and I do what I feel right.

fyfan va less jag är skolan..
och som jag har sagt i andra inlägg att när jag säger att det
har gått bra på provet så gåre åtfan ! :@
som sagt så fick jag bara G på so-provet,
och på matte provet fick jag 1 poäng ifrån G :@ 
D R A   Å T   F A N !!
orkar tamefan snart inge mer, ork it ens försöka kämpa
till mer än G på proven.. ger ju ändå inget?
ger fan upp.
förbannat va förbannad jag blir.
dom enda ämnena jag kanske om jag vågar tänka att jag kan 
höja mig till VG är i dom praktiska ämnena, dvs. Hk och Bild, 
idrott kanske också, men de känns som lite sent nu ;b 
ska fan försöka i dom ämnena, de är ju iaf liiite kul. 
i dom teoretiska ämnena har jag från och med nu gett upp med. 
hejdå. 

Kommentarer
Postat av: Josse

men lilla lilla gumman, du som pluggat så hårt :( men du får då inte ge upp, satsa istället allt vad du orkar, så kommer det av sig själv :) GE INTE UPP!!!! Kram / Storasyster

2009-02-25 @ 19:01:57
URL: http://josefinlundkvist.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0