Jag fråga mig själv va vare som hände.

måndag imorgon..
det betyder engelska redovisning..
iiinte kul, inte kul ;)
usch, har iaf försökt leta lite bilder
men det går inge vidare, och snart
exploderar jag av nervositet?
helt jävla sjukt, vrf ska jag egentligen
vara nervös för att prata inför klassen?
har förfan träffats varenda dag i tre år ;p
och alla är lika nervösa, så egentligen
förstår jag it vrf man ska vara de.. hähä.
men nu äre ju iaf så.
och jag kommer inte in på bdb, de gör
mig sur xd
håller på att skicka en massa låtar nu
till anton, och lyssnar på en massa
gamla låtar också, rätt kul :p man kan
dom typ fram och baklänges ;)
skojjjs.

imorgon efter skolan ska jag iaf rida för
jossan, ifall de nu inte snöar lika mkt som
idag ;p jag håller tummarna för att det inte
ska göra de ;>
spela roll, nu ska jag dra här ifrån och sova ! ;)

puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0