Mitt liv är grått ibland, ett liv som bara du kan färga.

go´morron :D
sovmorgon somsagt idag ;)
skönt as hell.
dock sov jag bara till halv 9, men det var skönt iaf ;)
blir nog inte så mkt uppdaterat idag, min dag är fullspeckad !
eller inte om man jämför med sofias helg, men iaf :)
skola nu till typ halv 3, då far klassen in till stan till våran lärare, knepigt..
men iaf så ska vi vara där till 4 ( :O ) och då går jag ner på stan och möter
sofia, förhoppningsvis ska jag väl hitta henne där nån stans ;)
sen så efter ett tag eller nå? jagvetit, far vi iaf hem till mig och ja, jag vet it där heller,
sen på kvällen så skulle anteee komma, dom två har faktiskt varit tillsammans en gång
i tiden, dedu ;) hähä.
iaf så skulle vi vara med han, sen har jag hört en fågel viska i mitt öra om att andra mupparna
också kanske kommer senare på kvällen? då får vi se om vi ork vara med dom ;) haha.
sen så ska iaf sofia sova hos mig :) trevigt trevligt !
så då vet ni min dag, så jag får se hur mkt uppdatering det blir ;P
förmodligen it så mkt ;)

nu ska jag dra vidare ;>
ha en bra dag/kväll
puss /j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0