Money makes the world go 'round.

jao, då närmar sig kvällen, och
jag har sovmorgon imorgon som
alla andra fredagar :D skönt.
de betyder att jag inte behöver stressa
i säng, och att jag får sova ut ;) kan
tamefan inte bli så mkt bättre? eller
jo. hähä.
iaf så sitter jag här just nu och
kollar på kläder, jag vill ha kläder,
mkt nya kläder, och en bekini,
och skor ! jag vill ha allt :D
de suger bara att jag inte ha så
mkt pengar, haha ;)
iförsig så äre ändå bara sommar-
kläder jag kollar på nu, och det kan
ju egentligen vänta, men de är så
förbaskat kul att köpa ;D
kollar lite på examenskläder också,
jag ska beställa mina från nån konstig
sida har jag bestämt mig för ! annars
om man köper i stan eller på nån vanlig
hemsida så kommer halva skolan med
likadana = INTE kul. så jag ska leta nå
spec sidor osvosv :) så får jag väl se om
jag hittar nå sådär jätte fint ;)

nu ska jag fortsätta kika på grejjor :D

puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0