More than you, more than you know.

såja, då var stallet klart ;>
gick bara bra att rida, han
sköter sig bara bättre och
bättre (y) dock lite små
svammlig i skogen osv, men
inte så de blir jobbigt ;P
häh.
helt skönt äre när vi inte
har nå läxor, man gör typ..
iingenting :D
skönt utafan.
fick föressten våra utvecklings-
utlåtanden idag ;p kul att
läsa, i Hk'n stod det att
jag har potential till VG ;)
och i engelskan så stod
det att det går bättre för mig,
och att hon tror och hoppas
att hon får ge mig ett G i slut-
betyg ! :D yeeey. ändå rätt bra,
sen stod de bara alla annat
somvanligt typ ;P
och från de andra till det tredje
så har vi köpt ny bil ;P haha.
bättre än dom andra vi har haft
iaf (y) ;)
så äre iaf :) nu ska jag fortsätta
att njuta av min ledighet, och inte
göra någonting, ska nog se film..
Blades of Glory kanske? hört att
den är bra ;p
får se.
pusss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0