My life would suck without you.

heeellu !
sovmorgon somvanligt, skönt as hell :D
men lilla frida, ja hon for till skolan somvanligt halv 9 ;)
dock ska hon och fia pyssla med ngt som inte jag får veta -.-
typiskt.
men jag fick iaf sova ut ;> behövdes.
var tänkt att jag skulle rida på morgonen, men när mamma
väckte mig så vare -23 ute, och då kändes de inte så givande att
fara dit och rida.. men nu äre bara -15  ;b surt.
så nu har jag stora problem, han borda inte vila, men jag har inte så
mkt att att göra egentligen, jag far ju in till sofia typ dirr efter skolan,
och sen far vi till svensbyn ;)  så jag hinner ju inte rida efter skolan..
hm.
mamma kanske får gå ut och gå med han iaf, då vilar han ju inte helt
iaf ;p.. fast jag ville inte att han skulle vila, FANDÅ.
jag måste lösa de här ;>
nu ska jag iaf äta min lilla frukost och sen börja dra mig mot skolan
såsmåningom ;p

puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0