orden sviker mig.

dagen har knallat på.
gjorde min engelska redovisning ;o
var nervös somfan, och de kändes
som om jag skulle spy, men jag
klarade de.. snackade fan i 5 minuter,
och 6 sekunder ;) duktig jag (a)
hk sen, gjorde äckel fisk..
men lossades att jag tyckte om de,
fjääääskarN ;) men jag vill ha högre
betyg, så ja - jag har en anledning (a)
sen på svenskan hade vi första delen
i muntliga nationella, gick väl sisådär bra
hade nog kunnat snacka mer, men ja,
de blev som bara inte.. kommer fler chanser,
ska hålla på med de hela den hära veckan,
och lite nästa sa hon? ;p
efter skolan for jag dirr till stallet och pysslade
på där, väntade på att jossan skulle rida klart,
jag skulle rida för henne på planen (y)
gick massor bra, var sjukt mkt snö, så han fick
jobba ordentligen :) han ska få en intensiv vecka,
har jag tänkt iaf, ska försöka rida mkt i djupsnön
nu medans vi har de såhär, åsså passa på
medans det är pudersnö (y) ;D
for till jossan sen efter stallet, och bara dega
på ;p hähä.
och nu sitter jag här och ska strax hoppa i
duschen, sen sova :D skönt uta fan.
skola imorgon, sen kanske korpen? :O
om jag hinner ;>
pusss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0