rest in peace!

jag gråter.
min kind får våta ränder av tårarna..

FARMOR ! :'( <33

idag klockan kvart i två så
dog min älskade farmor..
och jag kan inte fatta,
jag vill inte fatta!

och jag är så arg på mig själv,
att jag inte har varit och hälsat
på dig oftare.. varför gjorde jag
inte det?
jag har fått höra många gånger
idag att jag inte ska tänka så, och
inte klanka ner på mig, men de är
inte lätt, jag hade kunnat fara dit..
jag hade kunnat fara dit igår, eller
iaf i julas, då du var så pigg ! :(

dan efter alla <3-dag..
du kommer finnas i mitt hjärta
mer än föralltid ! och jag ska
tänka på dig varje dag .

Farmor, Mormor och Morfar
jag tänker på er<3

vi ses snart.


Vila i frid söta farmor !


Kommentarer
Postat av: Frida

nå, söööötiiiis... jag börjar gråta!!!

2009-02-15 @ 23:12:43
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0