save yourself..

HAHA. föressten, jag träffa en älg när
jag var och red :O sjukt,
jag svängde in på en sån hära vanlig
gata, åsså hade jag haft folk bakom
mig hela vägen, så busen titta som
bakåt lite konstigt åsså följde jag med
han, alltså jag titta också bak, men jag
hann inte längre än "en kvart" så stannar
jag och hoppar till mitt på hästen! jo, typ
kanske 7 m från mig står en stor jävla älg :O
jag bara satt och kolla på den, och den
kolla på oss, sen sa jag högt för mig själv;
jääävlar ! och då vände den snabbt och
sprang iväg! helt gaalet ;> men busen
reagerade då iaf inte ;) kanske trodde
han att de var en släkting till han (a)
haha, nae ska it vara elak med den lilla
hästen.
sen satt jag iaf och tänkte på de dära resten
av vägen hem, åsså mötte jag jenny i stallet,
åsså var jag tvungen berätta det för henne
också xd
haha. det var kul :)

bara sådär onödig information tänkte jag ;>

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0