ser dig varje gång, då jag sluter mina ögonlock.

satt lär och sega alldeles nyss,
då de slog mig att de är ju förfan
svenska nationella imorgon :O
det hade jag glömt bort !
usch så hemskt.. det är direkt på
morgonen också.. måste typ gå
och sova nu om jag ska orka xd
nae, inte riktigt. men nästan.. haha!
kändes inge kul alls, mest jobbigt
och nervöst ;p tänk om jag it klarare?
pinsamt.
Det är iaf läsförståelsen imorgon åsså
uppsatsen på torsdag, men den är värre
tror jag, känns som så iaf..

har massor ont i huvudet, så jag ska nog
inte sitta här igentligen så mkt..
men jag vet inte annars vad jag ska göra,
haha, det är tamefan tragiskt.
funderar på att se en film, men då kommer
jag ändå bara somna så de kändes mest
onödigt ;p
faaan va tråkigt jag har ! haha.
ska försöka hitta nå sociala männiksor på msn ;)

pusss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0